Pages

Sunday, September 18, 2011

Insya-Allah: saya akan kembali aktif, dalam dunia penulisan blog.

Assalamu'alaikum.

~ Ku merasakan, cahaya itu bermain di telapakku ~

Saya dapat rasakan kekuatan itu,
cahaya yang mula menyinari dari hati,
terpancar ke segenap anggota badan,
merasa hidup kembali dalam 'kematian'.

Alhamdulillah,
halaqah yang 2 hari lepas,
yang biasa-biasa,
yang tiada 'special' apa-apa pun,
telah membangkit hati yang tidur,
secara tiba-tiba.

saya sendiri tidak pasti,
dari mana kekuatan ini datang!

Yang saya tahu,
halaqah itu tempat untuk memungut mutiara-mutiara,
yang mampu menyinari hati yang malap.

"Mari kita beriman sesaat."
Kata seorang sahabat,
kepada sahabat yang lain.

Kini,
saya lebih yakin dengan keunikan halaqah.

Semua kebaikan itu,
kembali kepada Allah.

--------

Insya-Allah,
saya akan kembali aktif,
dalam dunia penulisan blog.
seizin-Nya.

Ameen.
Doakan saya teguh!


Assalamu'alaikum.
"Always remember ALLAH"

1 yang kongsi idea: